תהליך היצירה,שלב ב’ ואחרון – Pixelmator

14.jpg

 

 

מקמו את הגולגולת מאחרי הפנים וגם כאן, בצעו את השינויים הנדרשים כדי להתאים בינהם

 

 

15.jpg

 

 

חיזרו שנית על שלב 11 (בפוסט הקודם), אבל הפעם מלאו את השכבה בלבן. ניצור כעת שיפוע (Bevel) קל באיזור החיתוך. לאחר מכן שנו את הערוב (Blending) ל-Linear Burn

 

 

16.jpg

 

 

מהתפריט הראשי, בחרו ב- Edit > Refine Selection. שנו את ה-Feather ל-10 ואת ה-Size ל-20


 

17.jpg

 

 

באמצעות כלי המברשת (B), בחרו בצבע השחור וציבעו את בשטח החתוך. התמונה ממחישה היטב את הנעשה בשלב זה


18.jpg

תוך הקשה על מקש ה-Command, הקחיקו על צלמית שכבת הפנים ליצירת בחירה מלבנית של השכבה. ודאו כי השכבה שיצרתם היא השכבה הפעילה ומהתפריט הראשי בחרו ב- Layer > Add Layer Mask. הרעיון הוא ליצור שיפוע – בדיוק כמוצג בתמונה


19.jpg

בשלב זה נשתמש בתמונה נוספת מ-Shutterstock. הפעם זו תמונה של שוקולד נוטף. מקמו את התמונה מתחת לפנים והתאימו הנזילה עם חלק מההתזה הקודמת, תוך שמוש בכלי המחיקה (E) להפוך את המעבר לעדין ככל הניתן. מהתפריט הראשי בחרו ב- Image > Hue and Saturation להתאמה בין הנטיפה לצבע העור של הפנים

 

20.jpg

יבאו מרקם של נייר ישן ומקמו אותו מעל כל שאר השכבות


21.jpg

שנו את ערוב (Blending) מרקם הנייר ל- Soft Light


22.jpg

בחרו בכל השכבות והכפילו אותן. מהתפריט הראשי בחרו ב-Layer > Merge Layers. כעת נשארה רק שכבה אחת עם הדמות. בחרו ב- Filter> Blur > Gaussian Blur ותנו ערך של 15 לרדיוס. לאחר מכן יש לשנות את מוד הערוב ל- Soft Light


23.jpg

הוסיפו שכבה נוספת מעל לכל שאר השכבות ובאמצעות כלי המברשת (B) כאשר היא מוגדרת כקטנה, עגולה ורכה (מומלץ כמובן לעבוד עם לוח וואקום..), ציירו עיגול אדום על העין

 

24.jpg

הוסיפו שכבה נוספת ומלאו אותה בשחור. לאחר מכן שנו את הערוב ל- Color Dodge. באמצעות כלי המברשת (B), בחרו בצבע לבן וציירו נקודה זעירה בעין, מעט מעל האישון. הרעיון הוא ליצור אור אדום המגיע מתוך העין (אפקט טרמינטור..)