שיפורים ב-OpenGL
שיפרנו את יכולות הסגנון והשליטה ב-OpenGL. לדוגמא, ניתן בקלות ליצור שרטוט מגבהי בשחור-לבן ע״י שמוש באפשרות החדשה להסיר צבעים. בנוסף, ניתן להפעיל אפקטים של הצללות ומרקם לשיפור המצגת. באמצעות התאמה אישית של Renderorks ניתן להסיר צבע תוך שמירה על תבליט, שקיפות והשתקפות המעניקים עומק להדמיה. לגרסת 2015 שליטה רבה יותר על קוים במוד ההדמיה ב-OpenGL. ניתן ליתור התאמה אופטימלית באמצעות האפשרות המורחבת של Draw Edges
התכונה קיימת במודולים הבאים:
Vectorworks Spotlight 2015
כל זכויות היוצרים והתכנים המתפרסמים באתר זה, לרבות טקסטים, תמונות, גרפיקה, סימנים, איורים, טבלאות, בסיס נתונים וכל חומר אחר הכלולים באתר הם רכושה הבלעדי של חברת אריג’נט בע”מ.
בכפוף לחוק זכות יוצרים מ- 1911 ,פקודת זכות יוצרים מ- 1924 ועל פי דיני זכויות היוצרים חוק.
אסור להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשדר,למכור לפגום, לסלף, לשנות או לבצע כל פעולה דומה אחרת בחומר ותכנים המופיעים באתר זה ללא קבלת רשות מחברת אריג’נט בע”מ מראש.