מבחן עמידות מאשר – משטחי ה-LCD של לוחות החתימה של Wacom חזקים במיוחד

 

משטח הזכוכית של Wacom STU-530 נשאר תקין אחרי 20 שנות שמוש

 

STU530

 

מאות חתימות דיגיטליות מתבצעות על טבלט חתימה בכל יום.  מבחן אמידות שהתבצע על ה-Wacom STU-530 מאשר כי משטח הקלט המודרני המותקן עליו, עמיד במיוחד. גם לאחר 500,000 חתימות, הזכוכית המוקשה (השוקלת 289 גר׳ בלבד) המכסה את מסך ה-LCD של טבלט החתימה אינה מראה סימנים של שריטות או כל נזק אחר. הבדיקה שנערכה ע״י SGS Group, החברה המובילה בעולם לביקורת, בדיקה, אימות, ואישור תקנים, העלתה כי איכות משטח הזכוכית של לוחות החתימה האינטראקטיבים של wacom נשארה זהה לאיכות שנמדדה לפני תחילת הבדיקה. עמידות זו היא יוצאת דופן בשוק והיא מהווה דרישה מרכזית לחברות המשתמשות בלוחות חתימה

 

תוצאות הבדיקה מאפשרות למשתמשי לוחות החתינה הדיגיטלים של wacom להניח כי הציוד שברשותם יעבוד, ללא בעיה, משך זמן רב. בהתבסס על שמוש אופיני בלוח חתימה. מבחני העמידות של SGS מאשרים אורך חיים של 20 שנה ללא פגיעה באיזור החתימה – כלומר, במידה ומתבצעת חתימה מספר מאות פעמים ביום על לוח מדגם Wacom STU-530, משטח החתימה ישאר תקין משך כעשרים שנים. 

 

כדי לבדוק את איכות משטח החתימה של ה-STU-530, חברת SGS יצרה סביבת בדיקה אמיתית. מספר חתימות וסגנונות חתימה בוצע על-גבי כל השטח הפעיל של המשטי. הלחץ הכולל שהופעל על השטח הפעיל שקול ליותר מ-500,000 חתימות אופיניות. מצבי התחילה והסיום של משטח החתימה תועדו באמצעות סריקות לייזר מיקרוסקופיות

 

 

 

כל זכויות היוצרים והתכנים המתפרסמים באתר זה, לרבות טקסטים, תמונות, גרפיקה, סימנים, איורים, טבלאות, בסיס נתונים וכל חומר אחר הכלולים באתר הם רכושה הבלעדי של חברת אריג’נט בע”מ.

בכפוף לחוק זכות יוצרים מ- 1911 ,פקודת זכות יוצרים מ- 1924 ועל פי דיני זכויות היוצרים חוק.

אסור להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשדר,למכור לפגום, לסלף, לשנות או לבצע כל פעולה דומה אחרת בחומר ותכנים המופיעים באתר זה ללא קבלת רשות מחברת אריג’נט בע”מ מראש.

 

לאתר Wacom

לאתר אריג’נט